Tου “Αλιέως”
Αύριο αναμένεται να ανακοινωθεί από την ΕΕ η εξαγορά της Olympic Air από την Aegean Airlines.
Αύριο αναμένεται να ανακοινωθεί από την ΕΕ η εξαγορά της Olympic Air από την Aegean Airlines.
Ήδη στην OA εκτός από τις
εν γένει περικοπές (από το πτητικό έργο, μέχρι τον στόλο) συνεχίζονται με
αμείωτο ρυθμό οι απολύσεις προσωπικού, ενώ τις τελευταίες ημέρες ζητήθηκε από
διευθυντικά στελέχη να παραδώσουν μέχρι και τα εταιρικά τηλέφωνα τους. Στην
Olympic επικρατεί αναβρασμός και κλίμα έντονης ανησυχίας καθώς ο Ανδρέας Βγενόπουλος μεν διασώζεται φεύγοντας
με...αλεξίπτωτο (έχοντας βέβαια ΄΄κάψει΄΄ το σύνολο των κεφαλαίων, που
επένδυσε), ενώ η πλευρά Θόδωρου Βασιλάκη βγαίνει ΄΄κυρίαρχος των αιθέρων΄΄ .
Η πλευρά Βασιλάκη εξασφαλίζει έναντι 70 εκατ. ευρώ το
εμπορικό σήμα-όνομα και το λογότυπο της Ολυμπιακής, αποκτά το σχεδόν μονοπώλιο
στις γραμμές εσωτερικού (ποιός θα τον ανταγωνιστεί η Sky Express των κρητικών,
η Astra Airlines του Μουζενίδη ή η Minoan Air ή μήπως η Aeolian του Καραμπάτη),
την χρηματιστηρακή υπεραξία της εξαγοράς (εάν και όποτε...), πάγια και
περιουσιακά στοιχεία (που σχετίζονται με την επίγεια εξυπηρέτηση) και σε
προσωπικό επίπεδο ο Θ. Βασιλάκης εκπληρώνει τον μύχιο στόχο, που είχε θέσει από
την εποχή της Cronus να κυριαρχήσει στον κλάδο.
Το ενδιαφέρον της υπόθεσης, απ΄ ότι
μαθαίνουμε, είναι πως η έγκριση της ΕΕ είχε και γερμανικό... χρώμα που θα φανεί
συν τω χρόνω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου