Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ ;

Αυτονομήθηκες πολύ γρήγορα Γιώργο μου. Επειδή έκανες το παιχνίδι της φίλης συμμάχου πέρα του ατλαντικού πήγες να κάνεις παιχνιδάκι για πάρτη σου. 

Γιατί Γιώργο μου; Σε χαρακτήρισαν ασταθή αμέσως. Παραγοντίζει είπαν. Αχ καημενούλη μου. Είδες τι είπαν οι Ισραηλινοί σήμερα στον Τόνυ;  Εξέφρασαν την επιθυμία ο αγωγός αερίου του Ισραήλ να φθάσει στην Ευρώπη μέσω Ελλάδος. Έτρεχες με τον κελεμπία να υπογράψεις για την μονάδα παραγωγής ενέργειας στον Αστακό. Κατάλαβες τώρα Γιώργη μου γιατί χάλασε το deal; Και καλά δεν κατάλαβες (ούτε ιστορία έχεις διαβάσει) ότι οι Γερμανοί είναι μονοκόμματοι και πάνω από όλα τους κατέχει η αναποφασιστικότητα; Τόσο καιρό ασχολούνται με το πόντο για το έλλειμμα, η Ευρώπη και άλλες χοντράδες χωρίς ουσία. Τι θα ήταν να έρθει εδώ η Μέρκελ και να εγκαινιάσει δυο τυροκομία και δυο ξενοδοχεία; Έστω και σημειολογικά. Αγωνιούμε για τα προβλήματα των ελλήνων και πέρα από τα μέτρα βοηθάμε με επενδύσεις!   


 Αχ Γιώργο μου είδες, εσύ έκανες deal με τον Νετανιάχου στη χιονισμένη κόκκινη πλατεία εκείνο το φλεβάρη, αλλά ο Τόνυ παίζει τώρα μπάλα. Μήπως έχεις δει τι απόδοση δίνει στο στοίχημα αυτό το ματς; Πολλά λεφτά Γιώργο μου. Πολλά. Όχι τίποτα άλλο αλλά ο μπαμπάς ήταν μοναδικός γητευτής σε τέτοια παιχνίδια. Και εσύ είχες τον καλύτερο δάσκαλο δίπλα σου και δεν έμαθες τίποτα. Άσε που ο Τόνυ θα γίνει και  διαμεσολαβητής για το Παλαιστινιακό, κατόπιν πρότασης του Ισραήλ. Έχασες και αυτό το προνόμιο, εσύ ο φιλειρηνιστής σοσιαλιστής που έχεις δώσει αγώνες για το Παλαιστινιακό. Αχ Γιώργο μου ας είναι καλά τα πανεπιστήμια στο νότο. Έχει και στο Μισούρι. Αλήθεια τι θα τους λες τώρα; Ότι ο Τόνυ εφαρμόζει την δική σου πολιτική και έτσι πρόεκυψαν τα πλεονάσματα; (άσχετο αν είναι μαϊμού)


Υ.Γ. Τόνυ όταν διαβάσεις τα παραπάνω ξέρω ότι θα γουστάρεις πολύ και θα χαμογελάσεις. Μήπως όμως έρχεται σιγά σιγά ο καιρός να ψάχνεις και εσύ για πανεπιστήμια. Στο Βορρά.                  

Δεν υπάρχουν σχόλια: