Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ Ε ΑΝΤΩΝΗ ΜΟΥ ...

Ζήτησαν από υπαίθριο κατάστημα, βιτρίνα κορυφαίου ιστορικού στελέχους του ΠΑΣΟΚ  - εμφανίζονται μπροστινοί για να ξεπλένει ο ΠΑΣΟΚΟΣ -  να χαμηλώσει τη μουσική. 

 Τον παρακάλεσαν μάλιστα και από την πίσω πόρτα, μην τους δει ο κόσμος. Αθάνατο ΠΑΣΟΚ. Αχ Αντώνη μου ξέρω ότι ξέρεις το θέμα, αλλά με τόσους γαλάζιους παράγοντες που σε γλύφουν το μόνο που κάνεις είναι να σκορπάς χαμόγελα. Άσε που έπεσα πάνω σου στα «εγκαίνια» της προτομής. Για γαλακτεμπούρεκο πήγαινα ο έρμος με την παντόφλα και να Megaλοδημοσιογραφός μαζί με την αποτυχημένη πολιτευτίνα με το κιτρινάκι. Κάλους έβγαλαν τα χεράκια της Αντώνη μου να σε χειροκροτεί. 
Καλά πως τύχαινε κάθε φορά ο δήμαρχος να φοράει τα ίδια ρούχα με σένα;
 Έχεις μάθει για τα νταλαβέρια του; Μην μου πεις όχι και ότι περιμένεις να τα γράψω εγώ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: