Tου “Αλιέως”
Περίεργη κινητικότητα παρατηρούμε τις τελευταίες ημέρες στη μετοχική σύνθεση της Αεροπορίας Αιγαίου.
Περίεργη κινητικότητα παρατηρούμε τις τελευταίες ημέρες στη μετοχική σύνθεση της Αεροπορίας Αιγαίου.
Συχνές-πυκνές
΄΄ανακοινώσεις συναλλαγών΄΄ από τον
Θεόδωρο Βασιλάκη, βασικό μέτοχο- με 35,54% , της Αεροπορίας Αιγαίου, Aegean.
Ωστόσο οι συναλλαγές είναι μικρές αφορούν σε λίγα κομμάτια και κάποιος γνώστης
του παρασκηνίου θα υπέθετε, πως πραγματοποιούνται για να ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ. Παράλληλα ΜΗ επιβεβαιωμένη πληροφορία - καλής
πηγής όμως- κάνει λόγο για μετοχικές ανακατατάξεις και εξελίξεις, που
σχετίζονται τόσο με την έρευνα της Κομισιόν ( για την συγχώνευση-απορρόφηση της
Olympic Air) όσο με την στόχευση δύο εκ των βασικών μετόχων μειοψηφίας.
Μετά
μάλιστα το πακέτο των 400.000 (στα 3 ευρώ ) στη συνεδρίαση της Παρασκευής οι
πληροφορίες επανήλθαν.
ΑΡΑΓΕ οι αδελφοί Λασκαρίδη αγοράζουν από τον Βασιλάκη.
Εάν ναι πρόκειται για απλή ενίσχυση της ρευστότητας του δεύτερου από τους
αδελφούς; Μήπως όμως οι αδελφοί Λασκαρίδη βλέπουν μακρύτερα και για λόγους, που
δεν γνωρίζουμε (επί του παρόντος) ενισχύουν τις θέσεις τους;
Θυμίζουμε πως οι
Θανάσης και Παναγιώτης Λασκαρίδης έχουν από 9,48% ο καθένας (οι άλλοι μέτοχοι
άνω του 5% είναι ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος με 6,39% και με 5,40% ο Ιωάννης
Παγίδας) .Οι αδελφοί Λασκαρίδη ήταν οι Ιδρυτές της Cronus Airlines (1994) μέχρι
τον Οκτώβριο του 2001, που η εταιρεία τους απορροφήθηκε εξ ολοκλήρου από την
Aegean του Θ. Βασιλάκη. Οι ίδιοι είχαν μία μεγάλη ευκαιρία να γράψουν τρελές-
για τα δεδομένα των όσων ακολούθησαν- υπεραξίες εάν ο μεγαλομέτοχος της Aegean
αποδεχόταν πρόταση εξαγοράς πλειοψηφικού ποσοστού τον Μάιο του 2007, λίγο πριν
την εισαγωγή της εταιρείας στο χρηματιστήριο. Η πρόταση από το επενδυτικό fund
δεν έγινε αποδεκτή από τον Θ. Βασιλάκη με γνωστή την συνέχεια.
Με την υπόθεση, πως παραμένει εκκρεμής η
έγκριση από την Κομισιόν, πως οι αδελφοί έχουν ρευστότητα για να υποστηρίξουν
αγορές και με την λογική ότι το ΄΄μικρόβιο΄΄ δεν έχει φύγει μέσα από τον Θανάση
και Πάνο Λασκαρίδη θα έχουμε...αυτιά και...μάτια ορθάνοιχτα.
Όσον αφορά στην απόφαση της Κομισιόν κατά
γενική εκτίμηση περισσότερες είναι οι πιθανότητες απόρριψης του αιτήματος-
πρότασης συγχώνευσης-απορρόφησης της Olympic Air κάτι που προφανώς γνωρίζουν
καλύτερα απ΄ όλους οι ίδιοι οι μέτοχοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου