Το πώς λειτουργεί η ελληνική κοινωνία είναι γνωστό πλέον σε όλους. Λογική συνέπεια λόγω της κρίσης θα ήταν να υπάρχει είτε πτώση ή εν πάση περιπτώσει σταθεροποίηση των τιμών στην αγορά, αφού ήδη από νωρίς η αύξηση του ΦΠΑ έχει ενσωματωθεί στα προϊόντα. Τι δείχνουν όμως τα στοιχειά της ΕΛΣΤΑΤ; Αύξηση και μόνο αύξηση σε προϊόντα και υπηρεσίες. Μπαρούφες επικοινωνιακές των πράσινων υπουργών που καίγονται για το καλάθι της νοικοκυράς όταν γίνεται άγριο πλιάτσικο στη πιάτσα. Στημένα ρεπορτάζ για μεγάλες ευκαιρίες στην αγορά επειδή το καφέ της Τόνιας πουλάει πλέον το φραπέ 1 ευρώ και η αντιπολίτευση σύσσωμη να ασχολείται με τα πάντα εκτός από την πραγματική αγορά γιατί εκεί βλέπετε κρύβονται επιχειρηματίες και συμφέροντα. Δείτε την ανακοίνωση της ΕΛΣΤΑΤ και θα καταλάβετε... Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, κατά 3,3% το μήνα Ιούνιο 2011, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο
Δείκτη του 2010, προήλθε από τις ακόλουθες :
α) Κατά 4,1% της ομάδας ‘’ Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στα είδη :
δημητριακά και παρασκευάσματα, κρέατα γενικά, ψάρια νωπά, γαλακτοκομικά και αυγά, πατάτες νωπές, λαχανικά
νωπά, φρούτα νωπά.
β) Κατά 1,5% της ομάδας ‘’ Αλκοολούχα ποτά και καπνός ‘’, λόγω αύξησης των τιμών των τσιγάρων, καθώς και των
τιμών των αλκοολούχων και μη σερβιριζόμενων ποτών.
γ) Κατά 2,8% της ομάδας ‘’ Ένδυση και υπόδηση’’, λόγω αύξησης των τιμών στα είδη ένδυσης και υπόδησης.
δ) Κατά 8,6% της ομάδας ‘’ Στέγαση ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, του πετρελαίου θέρμανσης, του
ηλεκτρισμού, των ενοικίων κατοικιών, των ειδών και υπηρεσιών επισκευής και συντήρησης κατοικίας και της
ύδρευσης και αποχέτευσης .
ε) Κατά 1,0% της ομάδας ‘’ Διαρκή αγαθά - Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στα
είδη καθαρισμού και στις οικιακές υπηρεσίες.
στ) Κατά 1,4% της ομάδας ‘’ Υγεία’’, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των ιατρικών, οδοντιατρικών και
παραϊατρικών υπηρεσιών και των ιδιωτικών κλινικών.
ζ) Κατά 5,1% της ομάδας ‘’ Μεταφορές‘’, λόγω αύξησης των τιμών στα είδη : καύσιμα αυτοκινήτου (βενζίνη),
συντήρηση και επισκευή αυτοκινήτου-μοτοσυκλέτας και υπηρεσίες μεταφορών. Μέρος της αύξησης αυτής
αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών στα τέλη κυκλοφορίας και των τιμών των αυτοκινήτων.
η) Κατά 2,3% της ομάδας ‘’ Επικοινωνίες ‘’, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των τηλεφωνικών υπηρεσιών.
θ) Κατά 0,4% της ομάδας ‘’ Αναψυχή-Πολιτιστικές δραστηριότητες ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στα είδη :
βιβλία-εφημερίδες-περιοδικά-γραφική ύλη-σχολικά είδη, υπηρεσίες αναψυχής. Μέρος της αύξησης αυτής
αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών στα είδη οπτικοακουστικού εξοπλισμού-υπολογιστές.
ι) Κατά 0,2% της ομάδας ‘’ Εκπαίδευση ‘’, λόγω αύξησης των τιμών στα δίδακτρα των ιδιωτικών σχολείων και των
φροντιστηρίων .
ια) Κατά 0,9% της ομάδας ‘’ Ξενοδοχεία - Καφέ - Εστιατόρια ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, των ειδών : φαγητό
εκτός οικίας, αναψυκτικά-γλυκά-καφές-ποτά (σερβιριζόμενα). Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη
μείωση των τιμών των ξενοδοχείων.
ιβ) Κατά 3,2% της ομάδας ‘’ Άλλα αγαθά και υπηρεσίες ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, των ασφαλίστρων
αυτοκινήτων και δικύκλων και των ειδών ατομικής φροντίδας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου