Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΡΕΜΑΕΙ ΤΑ ΓΑΝΤΙΑ;

Δυνατός insider της Alpha bank, έρχεται σε συνέχεια του ρεπορτάζ περί αποχώρησης Κωστόπουλου και επιβεβαιώνει το τέλος εποχής του Καλαματιανού. Συγκεκριμένα διαβάζοντας την ανάρτηση ο insider μου επιβεβαίωσε, τα όσα μου είχε μεταφέρει δίκη μου πηγή. «Μου κάνει μεγάλη εντύπωση το πώς ξετρύπωσες κάτι που γνωρίζουν δυο τρεις άνθρωποι το πολύ. Όντως τέλος του χρόνου ο Γιάννης Κωστόπουλος κρεμάει τα γάντια». Δεν απομένει παρά να δούμε τις εξελίξεις. Ο insider επιβεβαίωσε μια δική μου δυνατή πηγή. Θα συνεχίσουμε το ψάξιμο γιατί θεωρώ δεδομένες τις αλλαγές σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο, στην μετά εποχή Κωστόπουλου. 

Εάν και εφόσον υπάρξει ...  

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Mονο μην κρεμασει και τους εναπομειναντες 800 παλαι ποτε υπαλληλους της Πιστεως που εφτιαξαν τις 3 τελευταιες δεκαετιες τραπεζα πρωτου μεγεθους μαζι με την τοτε Εργασιας ...ακουμε οτι καταγγελει η τραπεζα τη συμβαση του Ταμειου Αλληλοβοηθειας που ο καπετανιος εχει πει οτι θα στηριζει ΠΑΝΤΑ (οπως τον στηριξαν οι εργαζομενοι οταν ειχε αναγκη και οπως παντα κανουν για το σπιτι τους) και αν συμβει θα ειναι η αμαυρωση της υστεροφημιας ενος καθ ολα επιτυχημενου μανατζερ ...τι συμβαινει πισω απο την καταγγελια και ποιοι την εμπνευστηκαν ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ???