Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ ΡΕ ΚΟΡΟΙΔΑ ...

Μιχάλη μου άσε με να σε αγγίξω. Άσε με να γίνω υστερικός όπως οι ρουβίτσες. Δώσε μου ένα βρώμικο πουκάμισο σου να το φοράω μια ζωή. Δεν είσαι τραπεζίτης. Δεν είσαι γκουρού. Είσαι το μόνο όνειρο σε αυτή τη ζωή που το κάνεις πραγματικότητα. Δεν υπάρχει προηγούμενο που να το έχει καταγράψει η ιστορία. Μιχάλη γίνε πρωθυπουργός εδώ και τώρα και σώσε μας. Ναι Μιχάλη κάνε το. Σε εκλιπαρώ. Σώσε μας. 

Ποιος άλλος, πες μου ποιος, έδωσε πριν λίγους μήνες κάτι λιγότερο από 100 μύρια και σήμερα έχει κάνει ήδη απόσβεση; Πείτε μου ρε παιδιά, υπάρχει άλλος στο κόσμο εκτός από το Μιχάλη; Μόνο ΕΝΑ από τα περιουσιακά στοιχεία της Αγροτικής Τράπεζας, ήταν η συμμετοχή της με 10% στην ΕΥΔΑΠ. Τότε είχε 4 ευρουδάκια. Σήμερα πάνω από 7. Αύριο πόσο; 


Μιχάλη μου εσύ και το μεγαλείο σου. Αύριο θα τρέξω να ανοίξω λογαριασμό στη Πειραιώς. Το λιγότερο. Θα ντύσω όλο το blog με φόντο τα λογότυπα της Τράπεζας. Σαν αυτές με τα Rolex. Lobbystas και γύρω γύρω Πειραιώς. 

Γιατί Μιχάλη μου κανείς δεν κατάλαβε το νόημα της διαφήμισης που έλεγε «σταθερή γιατί κινείται». Τώρα ίσως διαβάζοντας τα παραπάνω καταλάβουν και άλλοι, τι θέλει να πει ο ποιητής. 


Υ.Γ. Μιχάλη έστω και αυτό το μάγκικο κομπολόι, ξέρεις αυτό το λευκοζαχαρή, το μακρινάρι που έχεις χρόνια έστω αυτό - αφού πουκάμισο σου δεν θα μου δώσεις - χάρισε μου αυτό. Να έχω κάτι από την «δύναμη» σου …

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η Eurobank Equities που έβγαλε μια ανάλυση στην στρατοσφαίρα ειναι ή δεν ειναι σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ για την αποκρατικοποίηση της ΕΥΔΑΠ;