Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

ΞΗΛΩΣΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΑΖΕΨΕΙ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΤΩΡΑ !!!

Εδώ και καιρό έχουμε αναφερθεί στην ανάγκη της «ψυχολογίας» που έχει ο Σαμαράς καθώς δεν του βγαίνει τίποτα και για την παιδική χαρά που έχει μαζέψει γύρω του. 

Τα σημερινά είναι η φυσική εξέλιξη. Να δούμε την ουσία; Τον συμβούλευαν να κάνει διάγγελμα για τη μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση !!! Δηλαδή τόσο μεγάλο θέμα για την ανάγκη διαγγέλματος ενός πρωθυπουργού!!! Σαν να λέμε ότι πήραμε πίσω την Κύπρο από τους Τούρκους!!! Σε μια αγορά σαν την δική μας με τις λογικές και υπάρχουσες νοοτροπίες, όχι μόνο δεν θα πέσουν οι τιμές, όχι μόνο δεν θα μαζέψει περισσότερα το κράτος αλλά θα γίνει ακριβώς το αντίθετο!!! Και μετά θα πάει «αυτόματα» ο ΦΠΑ στο 28%, ούτε καν στο 23% ! 

Επικοινωνία σημαίνει πρώτα πάνω από όλα ότι έχεις διαμορφωμένη άποψη και εικόνα στο πεζοδρόμιο στην αγορά και μετά παίζεις μπάλα. Και στο φινάλε φινάλε μην το σηκώνεις τόσο ψιλά το θέμα. Πανηγυρίσε το όταν θα έχεις κάποια αποτελέσματα. Οι ΜουρουτοΧρυσανθεοι … είναι άψητα παιδάκια.


Όπως ακριβώς το λέω. Αν έχουν αντίλογο να το κουβεντιάσουμε. Έχω πολλά επιχειρήματα και γεγονότα. Δεν το κάνω σήμερα γιατί η «ηθική» μου υποχρέωση μου λέει ότι αντιμετωπίζω τον απέναντι μου όρθιο και όχι ξαπλωτό. 

Μόνο το μυαλό και η «ματιά» του Μπούρα είναι κοντά σου Αντώνη. Οι υπόλοιποι είναι Ρουσόπουλοι... Παιδιά κάθε λογής παράγκας. Εφήμεροι «γευσιγνώστες» της εξουσίας !!! Έτσι ήταν πάντα. Όλοι μας εκτός από το βιογραφικό μας κουβαλάμε και την ιστορία μας.

Σήμερα πριν τα γεγονότα έκανα ρεπορτάζ. Ο Σαμαράς είναι πρωθυπουργός πορτραίτο !!! Ο Μπένυ τον απειλεί συνέχεια ότι θα του τραβήξει το χαλάκι… Ετοιμάζει δικό του άνθρωπο στον Άρειο Πάγο γιατι … μπλα μπλα μπλα. Μου είπαν και άλλα πολλά. Προς το παρόν δεν τα αναφέρω, γιατί περιμένω να δω την εξέλιξη του ρεπορτάζ. Η πηγή είναι σοβαρή και μετρημένη. Εγώ δεν υιοθετώ τίποτα, ειδικά το πρωθυπουργός πορτραίτο. 

Αν όμως επιμείνεις με την παιδική χαρά μετά από τα σημερινά, λόγο (δικαιολογημένου) εγωισμού και επαληθευτούν τα περί πρωθυπουργού πορτρέτου, ε τότε με συγχωρείς, δικαιολογημένα σήμερα είπες «Γ@μω το κεφαλι μου μ@λ@κ@» …                                                     


Δεν υπάρχουν σχόλια: