Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

ΜΑΓΚΕΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ !!!




























Μάγκες θα το κόψω το τσίπουρο το καλοκαιρινό. Θα σας πω τι έπαθα και θα καταλάβατε. 

Χτες μου τηλεφώνησε ένας φίλος που είχα να τον δω 7 χρόνια. Λέω κοίτα που θα ψάχνει δανεικά. Βρεθήκαμε λοιπόν για μεζεδάκια και κοπανήσαμε πολύ τσίπουρο. Αργά επιστρέφοντας σπίτι και σιγοτραγουδώντας το "Eρωτας και Mπουζουκομανία" του Χρηστάκη με πήρε γλυκά γλυκά ο ύπνος. Βαθύς λόγο τσίπουρου με «οδήγησε» στο όνειρο. 

Είδα λοιπόν μάγκες μου ότι ο Μιχάλης είχε τράπεζα στο Σουδάν! Την Sudanese Egyptian Bank. Είδα ότι ιδρύθηκε αρχικά τον Αύγουστο του 2005 ως θυγατρική της Τράπεζας Πειραιώς-Αιγύπτου. Πριν καλά καλά κλείσει χρόνο πούλησε το 51% σε δυο offshore. Τις Capella Management Investment και Lotus Management Investment με έδρα British Virgin Island.

Το πακετάκι πήγε 14,4 εκ δολ.

 Η Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Sudanese Egyptian Bank που πραγματοποιήθηκε στις 19 Μαρτίου 2012 στο Χαρτούμ, πρότεινε τη διάθεση των καθαρών κερδών για το έτος 2011 στη διανομή μερίσματος σε μετρητά ίσο με το 20,6% των καθαρών κερδών του έτους 2011 και 79,4% των καθαρών κερδών του έτους 2011, σε δωρεάν μετοχές στους μετόχους (άτυποι δωρεάν ΑΜΚ). 

Όπως καταλαβαίνετε δεν μπόρεσα να δω  ποιοι ήταν οι μέτοχοι στη συνέλευση. Ούτε το τι γίνεται στη μετοχική σύνθεση. 

Και εδώ αρχίζει  ο εφιάλτης. 

Προφανέστατα άρχιζαν οι αναθυμιάσεις του τσίπουρου να περικυκλώνουν τον εγκέφαλο σε τέτοιο βαθμό που το βαθύ υποσυνείδητο λειτουργούσε πλέον σε κατάσταση μέθης. 

Εκεί λοιπόν μάγκες μου που ήμουν στο όνειρο μου στο Χαρτούμ, βλέπω το Σάββα Ξηρό με την κελεμπία! Α πα πα. Ήταν η εποχή που έψαχνε 150.000.000 δραχμές για να ανοίξει επιχείρηση πάγου με έναν φίλο του στο Σουδάν. 

Ευτυχώς ο καλός ο θεός με ξύπνησε από τον εφιάλτη γιατί αν συνέχιζα να βλέπω όνειρο είμαι σίγουρος ότι θα έφτανα να δω και τον Ρόμελ, την αλεπού της ερήμου...


Υ.Γ. Μάγκες προσοχή στα καλοκαιρινά τσίπουρα. 

Είδατε τι μπορείς να πάθεις.

 Το ξαναβάζω το γ@μημένο στο στόμα μου μετά από αυτό που έπαθα;   

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

...Νικο μηπως μιλας για τον γνωστο μουστακια μπλογκερ ?