Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Μ….. ΔΕΝ ΒΟΥΤΗΞΑ ΟΥΤΕ ΔΥΟ ΔΕΣΜΙΔΕΣ, ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΦΕΡΕ ΤΗ ΤΣΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗ JAGUAR. ΤΙΓΚΑ ΣΤΑ ΤΟΥΒΛΑ ΜΕ ΔΕΚΑΧΙΛΙΑΡΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ .....

Θυμάμαι τα λόγια ενός δασκάλου μου και λέω πόσο σοφός ήταν. «Να ξέρεις ένα πράμα. Όσο καλός ρεπόρτερ και να είσαι η τύχη θα είναι αυτή που θα σου δίνει πάντα το καλύτερο ρεπορτάζ» Το φετινό καλοκαίρι λοιπόν μου επιφύλαξε μια μεγάλη έκπληξη. Κάπου σε μια πανέμορφη γωνιά της Ελλάδος, μεσημεράκι ανηφορίζω με τη μηχανή και καταλήγω στη πλατεία του χωριού. Στο πλάτανο ένα παλιό καφενείο, τόσο παλιό που η γιαγιά και ο παππούς μοιάζουν έφηβοι μπροστά του.  Αυτοσχέδιους πάγκους που δένουν στον πλάτανο  και τρια τραπεζάκια όλα και όλα. Δυο παππούδες ένας ντόπιος και ένας Aθηναίος που έχει έρθει διακοπές στο χωριό του, οι θαμώνες. Η γιαγιά έρχεται για παραγγελία. Τι να σου φέρω παιδάκι μου; Γιαγιά φέρε κρασί και μεζέ. Ανάβω τσιγάρο και αμέσως αρχίζει η «ανάκριση». Από τα μέρη μας είσαι παλικάρι ρωτά ο ντόπιος. Όχι του λέω και βλέπω την Αριστέα - έτσι έλεγαν τη γιαγιά – να έρχεται με ένα δίσκο – θα τον ζήλευε κάθε αντικέρ – διακρίνοντας το κρασί αλλά όχι τον μεζέ. Από νωρίς στο Vstrom με είχε ψιλοκόψει η πείνα. Ροζέ ανοιχτό, καθαρό το κρασί και ο μεζές, ντομάτα ντόπια, κασέρι ντόπιο και φυστίκια αράπικα και αυτά ντόπια! Ο Aθηναίος γύρω στα 70 συνταξιούχος στρατιωτικός αναλαμβάνει της δημόσιες σχέσεις.

Μετά από μια ώρα έχουμε γίνει όλοι μια παρέα. Να σου και έρχονται άλλοι δυο ντόπιοι. Ο ένας δείχνει κοσμογυρισμένος και ο άλλος δυσκολεύεται να κάτσει στη στενή καρέκλα του καφενείου. Ο καρπός  με τα δάχτυλα του έχουν τις ίδιες διαστάσεις με το κουπί μιας βάρκας! Καταλαβαίνω ότι είναι άτομο που έχει ασχοληθεί με τα «ευγενή αθλήματα». Κοντεύουμε να αδειάσουμε την νταμουσάνα αλλά με ντομάτα και φυστίκι δεν βγαίνει. Πείνα μεγάλη ανάλυση για οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί κανείς και η ώρα περασμένες πέντε. 

Εκείνη την ώρα περνά ο Σωτήρης. Πάει να ανοίξει το μαγαζί. Κάτι μεταξύ ταβέρνας καφενείου κρεοπωλείου και ενίοτε και ταχυδρομείο. Σωτήρη άναψε τα κάρβουνα κόψε σαλάτα ετοίμασε κρέατα και κρασί και ερχόμαστε φωνάζει ο κοσμογυρισμένος. Μετά από δέκα λεπτά σηκώνεται ο «στρατηγός» εγώ, ο κοσμογυρισμένος και ο Βαγγέλης ο άνθρωπος με το χέρι κουπί. Αριστέα γράφτα ήταν η διαταγή του "στρατηγού" για τον λογαριασμό. Ο Σωτήρης είχε στρώσει ,έτοιμη η σαλάτα τα κρασιά και τα κρεατικά ήδη να τσικνίζουν. Έχει αρχίσει  σιγά σιγά να νυχτώνει και το κέφι έχει ανάψει. Ο καθένας λέει την ιστορία της ζωής του.

Ο Βαγγέλης κατέβηκε στο χωριό γιατί πέρασε με κόκκινο στην Αθήνα που ήταν οδηγός ταξί και η νταλίκα πέρασε πάνω από το ταξί! Ο επιβάτης δεν έπαθε τίποτα, τυχερός ο Βαγγέλης παρά τα σπασμένα κόκκαλα. Τι άλλες δουλειές έκανες ρε Βαγγέλη; Φύλαγα ένα Π…. χρηματιστή. Το 1999. Ποιον ρε Βαγγέλη; Που είχε τα γραφεία του; Άσε τον Π….. μου έφαγε και δυο μηνιάτικα. 340.000 δρχ. Κύπριος είναι εκεί στη Β. Σοφίας είχε τα γραφεία του.

Πωλ τον λέγανε Βαγγέλη; Ναι Πωλ Παπαδόπουλο. Ο Μ….. δεν βούτηξα ούτε δυο δεσμίδες, όταν μου έλεγε φέρε τη τσάντα από τη Jaguar. Τίγκα στα τούβλα με δεκαχίλιαρα φιλαράκι. Και στο γραφείο και στο Λαγονήσι. Είχε μια BMW 740 τη Jaguar και ένα Cherokee

Ερχόταν ο Τζαβέλας στο γραφείο σχεδόν κάθε μέρα αλλά και στο Λαγονήσι. Μου είχε πει να του ανοίγω τη πόρτα γιατί είναι περίεργος αυτός. Καλά ρε Βαγγέλη πως σου έφαγε δυο μηνιάτικα; Άσε το Π….

Μου έλεγε ότι κάνει κάτι καινούργιες δουλειές και δεν είχε μετρητά. Να κάνω υπομονή. Εντάξει έδινε όταν είχε κέφια δεκαχίλιαρα στο έτσι. Πως πήγες εκεί για δουλειά ρε Βαγγέλη; Με έστειλε ένας γνωστός. Έχει δαγκώσει πολύ κόσμο ο δικός σου Βαγγέλη το ξέρεις; Πολλά δις το 99.

Έμενα μου λες. Εγώ τα ζούσα και τα έβλεπα. Στο Λαγονήσι έσκαγε ο ….. με 4 Μερσεντικά 500 και μια ντουζίνα μπράβους. Αν τους έβλεπες θα τα έκανες πάνω σου. Τι λες ρε Βαγγέλη; Αυτός δεν ήταν υπουργός της κυβέρνησης; Γιατί γελάς ρε Βαγγέλη; Ρε εδώ ερχόταν και ο ….. πλάκα μου κάνεις; Με τις ώρες ήταν στο Λαγονήσι ο ….. και ο ……   Συνεχίζεται 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Βαγγέλης αναλαμβάνει καμιά "δουλίτσα" ή έχει συνταξιοδοτηθει;

Ανώνυμος είπε...

τι λες ρε παιδι μου ποτε δεν θα πιστευα τετοια πραγματα για τον εν λογω κυριο