Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ ΕΣΥ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ...

Γιώργος Κοντός. Πρόεδρος στο νέο Τ.Τ. Παιδί της Alpha Bank (το ΤΧΣ σε διόρισε ε, δεν πιστεύω να έβαλε το χεράκι του ο Καλαματιανός)  διετέλεσε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και πρόεδρος της ελεγκτικής επιτροπής στην JSC ASTRA BANK, Ukraine. Επειδή κ. Γιώργο, μου κρατάνε μούτρα στην Alpha και δεν μου λένε που πήγαν τα εκατομμύρια από την πώληση στην Ουκρανία και δεν έγραψε τις  υπεραξίες η τράπεζα, αλλά εμφάνισαν ουδέτερη την πώληση κεφαλαιακά, σε παρακαλώ θα μου πεις εσύ; Είσαι ο πιο αρμόδιος. Έτσι δεν είναι; Κάνε μου τη χάρη σε παρακαλώ. Λέω μετά να ασχοληθώ με το νέο Τ.Τ. και το διοικητικό του συμβούλιο. Καλά δεν θα κάνω;         

Δεν υπάρχουν σχόλια: