Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

ΓΙΑΝΝΗ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ «ΑΜΟΙΒΕΣ» ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΧΑΡΗ. ΘΑ ΚΕΡΑΣΟΥΝ ΣΥΝΑΓΡΙΔΑ ΚΑΙ ΣΦΥΡΙΔΑ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΣΤΗ ΣΙΦΝΟ; ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΑΡΕΑ, ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟ, ΣΗΜΙΤΗΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ...


Ο Στουρναράς εξήγγειλε τιτλοποίησης μελλοντικών εσόδων από τις αποκρατικοποιήσεις για  να αποπληρώσει εν μέρει λέει το ελληνικό χρέος. 

Παλιά μέθοδος για την οποία έγινε μεγάλος ντόρος, για τα μάτια του κόσμου μετέπειτα. 

 Για την ιστορία το 2000 όσο και το 2001, η ελληνική κυβέρνηση κατέφυγε σε μυστικό δανεισμό από την Goldman Sachs παραιτούμενη των εισπρακτικών της δικαιωμάτων από τέλη αεροδρομίων και τυχερά παιγνίδια. Με την «Αριάδνη», που  απέφερε στην Goldman Sachs όλα τα κέρδη του Ελληνικού δημοσίου από τα τυχερά παιγνίδια. Με τον «Αίολο», που βοήθησε την Ελλάδα να μειώσει το χρέος της στον προϋπολογισμό εκείνου του έτους, φορτώνοντας πάνω από 300 εκατομμύρια στο δημόσιο (στα κορόιδα) για «αμοιβή» στην Goldman.

 Έτσι και σήμερα θα βγουν αμοιβές «μαμούθ» που πληρώνει το δημόσιο (ο φορολογούμενος πολίτης), αλλά χάνονται στη μαύρη τρύπα του ελλείμματος. 

Η τιτλοποίηση θα γίνει λέει ο Στουρνάρας για τα κεφάλαια που δανείστηκε η Ελλάδα γα να ολοκληρώσει το πρόγραμμα επαναγοράς ομολόγων ύψους 11,3 δισ. ευρώ, παντρεύοντας το «πακέτο» στο ΤΑΙΠΕΔ για την αποπληρωμή του οποίου θα χρησιμοποιηθούν τα ακίνητα του ελληνικού δημοσίου.


Γιάννη από αυτές τις «αμοιβές» που θα εισπράξουν οι μάγκες που θα τους δώσεις τη δουλειά με απευθείας ανάθεση θέλω μια χάρη. Θα κεράσουν συναγρίδα και σφυρίδα τον Αύγουστο στη Σίφνο; Στο τραπέζι θα είμαι εγώ με την παρέα μου και εσύ με την δική σου παρέα, τον καταλληλότερο, Σημίτης ο πρωθυπουργός όπως έλεγε και ο ίδιος

Δεν υπάρχουν σχόλια: