Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

ΒΑΓΓΕΛΑΡΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥ ....


Βαγγέλη ένας εφοπλιστής μου σφύριξε χαμηλόφωνα στο αυτί ότι έφαγες μεγάλο παλτό από τον Soros. Σας έψησε τότε στο γεύμα με τον Παπανδρέου, ότι είναι τελειωμένη υπόθεση η Ελλάδα και σας φόρτωσε τα δικά του συμβόλαια και σε καλή τιμή!

Μου είπε επίσης ότι και εσύ είσαι ψημένος να την κάνεις για άλλη γη, για άλλη πατρίδα. Μου είπε και άλλα. Να κανονίσω ένα καφεδάκι στα όρθια; Θα σας κοιτώ στα μάτια και τους δυο για να δω ποιος λέει αλήθεια. Αν όντως έφαγες τέτοιο παλτό θα πέσεις πολύ στα μάτια μου γιατί σε θεωρώ γάτο Βαγγέλη μου.


Υ.Γ. Ο εφοπλιστής κάνει παρέα με αριστοκράτη βιομήχανο. Τρώνε μαζί στα βόρεια. Μαζί τους και κάποιοι από το περιβόητο γεύμα  Soros. Βαγγελάρα μουυυυυυ

Δεν υπάρχουν σχόλια: