Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΟΥ ΣΤΟΙΧΗΣΕ 500.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ; EΤΣΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΤΗ ΠΙΑΤΣΑ ...


Την πρόθεσή του να αποχωρήσει από τον ΛΑΟΣ και ως εκ τούτου και από την θέση του εκπροσώπου Τύπου του κόμματος ανακοίνωσε ο Γιώργος Κύρτσος. «Δεν είχα στόχο στη ζωή μου να γίνω κομματικό στέλεχος. Επεδίωξα σε κάποια φάση να μπω στη Βουλή για να επηρεάσω καταστάσεις. Όπως γνωρίζετε απέτυχα παταγωδώς και


επομένως θα δώσω προτεραιότητα στα επαγγελματικά μου, τα οποία ποτέ δεν εγκατέλειψα, άλλωστε» είπε στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1. Δήλωσε ότι διατηρεί τη φιλική σχέση με το Γιώργο Καρατζαφέρη, την οποία έχει εδώ και δεκαετίες, αλλά αποχωρεί από τον ΛΑΟΣ και πρόσθεσε: «Πολιτικά εγώ τον εκτιμώ, κάνει μια μεγάλη προσπάθεια και όπου μπορώ θα τον στηρίξω επικοινωνιακά, αλλά δεν είμαι κομματικό στέλεχος, ούτε πρόκειται να γίνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: