Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΜΑ ΚΑΙ Η ΚΡΥΦΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ...

Η διαφήμιση του ΟΤΕ με την κουτσομούρα κρύβει μια πικρή αλήθεια. Αυτή που κατάφεραν να υλοποιήσουν οι ξένοι σε συνεργασία με τους πουλημένους πολιτικούς της Ελλάδας. Ποια είναι αυτή; Ο Άγγλος θέλει κουτσομούρα Ιονίου ! και ο Έλληνας τρέχει να τη ψαρέψει για να βγάλει κανά ευρουλάκι! 

Ο ήλιος (το είπε ο  Schäuble), τα ακίνητα (το είπε ο Τρισέ) και το φρέσκο ψαράκι (το λέει η διαφήμιση της Deutsche Telekom μην μπερδεύεστε που λέει ΟΤΕ), είναι ο μεγάλος στόχος.

Σε αντίθεση τα ντόπια παπαγαλάκια μας λένε για τα πετρέλαια του Αιγαίου και του Ιονίου. Θα έρθουν εταιρίες να ρίξουν εκ. στο Ιόνιο που βγάζει σεισμούς πάνω από 7 ρίχτερ ή στο Αιγαίο που το διασχίσει  το ρήγμα της Ανατολίας που δίνει ακόμα και 8 ρίχτερ! Είναι τόσο μ…… να ρίξουν εκ σε εξέδρες που μπορεί να εξαφανιστούν σε δευτερόλεπτα και όχι να ξύνονται και να απολαμβάνουν τη κουτσομούρα τους στο Ιόνιο το οποίο θα έχει περάσει ήδη στα χέρια τους. 

Ότι απολάμβανε ο Έλληνας όλα αυτά τα χρόνια, ήλιο, θάλασσα, ψαράκι και όλα τα υπόλοιπα καλούδια, περνούν σιγά σιγά στους ξένους. Αυτά θέλουν και μόνο αυτά με τον Έλληνα εξαθλιωμένο γκαρσόνι να ικετεύει για 50 σεντς πουρμπουάρ.

Κατά τα άλλα ο Έλληνας συνεχίζει  στην αποχαύνωση του να βλέπει τη διαφήμιση και να γελά …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Διαδικτυακοί οίκοι ανοχής, ρομπότ σεξ, προσομοίωση βιασμού – Η τεχνητή νοημοσύνη εγκαινιάζει μια νέα εποχή βίας κατά των γυναικών

Η κοινωνία υπνοβατεί σε έναν εφιάλτη. Ο ρυθμός των παγκόσμιων επενδύσεων στην τεχνητή νοημοσύνη αυξάνεται ραγδαία, καθώς εταιρείες και ...

Popular Posts