Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ ΣΕ ΚΟΥΡΗ ΚΑΙ MEGA. ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΟ ALTER;

Επίθεση εξαπέλυσε ο πρόεδρος του Σκάι  Γιάννης Αλαφούζος εναντίον του Κουρή και άλλων Media με μεγάλο τραπεζικό δανεισμό υπονοώντας το Mega, μιλώντας στο 2⁰ Συνέδριο Επικοινωνίας.  Στις προθέσεις του η επιθετική εξαγορά του Alter;   



Υ.Γ. Γιάννη γιατί τέτοια αντίδραση; Τι έρχεται; Έχεις έναν άνθρωπο δίπλα σου  – καλησπέρα κύριε Αριστείδη τα σέβη μου – που οι Υπουργοί διαχρονικά βαράνε προσοχή στο τηλέφωνο και του λένε «Αριστείδη μου για μένα είσαι ο αδελφός μου είσαι ο φίλος μου είμαι ο γιος σου είσαι ο πατέρας μου ζήτα μου ότι θες». Εσύ γιατί χάνεις την ψυχραιμία σου;  

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Θα σε μαλώσουμε Lobbysta... Θέματα που δεν γνωρίζεις καλά μην τα πιάνεις γιατί μπορεί να κάνουν "τζιζ"!!! Ο κυρ Αριστείδης το Γιαννάκη τον έχει στη μπούκα που χρυσοπληρώνει την παρεούλα της ΕΡΤ και δεν ανεβαίνουν τα νούμερα. Για την ακρίβεια του είπε σε ενα τσακωμό που είχαν πρόσφατα: το κανάλι σου μου κοστίζει ενα δεξαμενόπλοιο το χρόνο που θα πάει αυτή η κατάσταση; Ανέκαθεν αγαπημενη ενασχόληση του κυρ Αριστείδη ήταν η εφημερίδα και κόκκινο πανί το κανάλι του Γιάννη. Μην ξεχνάς οτι στην κατάσταση που είναι σήμερα οι εργαζόμενοι του Alter ήταν το 1995 οι εργαζόμενοι του ΣΚΑΙ που έκλεισαν 6 μήνες απλήρωτοι.
Αυτά τα ολίγα και αμα θες να ρωτήσεις κάτι ξέρεις που θα μας βρεις...